GYAKORI KÉRDÉSEK



Mikor és hogyan kapom meg a terméket?

A rendeléseket 1-2 munkanapon belül feldolgozzuk és átadjuk az árut a futárszolgálatnak. Ezen átadást követően automata email üzenetet küldünk a megadott email címre és a futárszolgálat ezt követően kb. 3-4 munkanapon belül teljesíti a kiszállítást. Csúszás a megnövekedett csomagszámok miatt előfordulhat.

Az Express One futárszolgálattól kapott email üzenetben leírtak alapján folyamatosan nyomon követhető a csomag pillanatnyi helyzete és a várható érkezés dátumáról is tájékoztatást adnak.

A visszaigazolásokat tartalmazó levelek egyes levelezőrendszerek esetében a „Levélszemét” vagy „Promóciók” mappába kerülhetnek, így kérjük, ellenőrizd ott is!

A matracok a könnyű szállíthatóság és a higiéniai elvárások érdekében vákuumcsomagolást kapnak. Egy vízszintes préssel a matracot lassan összepréselik, kiszorítva a levegőt a matrac belső cellaszerkezetéből. Préselés után a két fóliavéget lehegesztik, hogy a levegő ne tudjon visszaáramolni, majd tekercselés után szállításra kész a vákuummatrac.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítás az ország egész területén díjmentes.

Személyesen kell átvennem a megrendelt terméket?

A megadott szállítási címen bárki átveheti az általad megrendelt csomagot.

Hogyan kereshetek terméket?

A weboldal tetején található keresőmezőbe írd be a keresett termék nevét. Kereshetsz szótöredékre is. Ha valamit nem találsz, kérjük, próbálj meg más szóra keresni, illetve használd a weblap menüpontjaiban található termékcsoportosítást.

Mikor történik a rendelések feldolgozása?

A megrendeléseket hétköznapokon folyamatosan feldolgozzuk, kivétel ez alól az ünnepnap vagy munkaszüneti nap. Minden rendelés feldolgozásra kerül 1-2 munkanapon belül.

Módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?

Ha a már leadott rendelésedet módosítani vagy törölni szeretnéd, küld el az erre vonatkozó kérést e-mailben, és mi módosítjuk vagy töröljük a rendelést. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ha a termék már elhagyta a raktárt, nem áll módunkban a rendelést módosítani vagy törölni.

Mi a rendelésem állapota?

A rendelés állapotáról folyamatosan tájékoztatást adunk a vásárláskor megadott email címre. Miután átadtuk a csomagot a futárnak, a tájékoztatást a futárszolgálat veszi át és folyamatos nyomon követést biztosít szintén a megadott email címen keresztül.

Hogyan módosíthatom fiók adataimat?

Bejelentkezés után a Fiókadatok menüpontra kattintva bármikor módosítható az email cím illetve a jelszó valamint a Címek menüpont alatt a számlázási és szállítási cím.

Milyen ágyrácsra helyezzük az ágybetétet?

A matracokat csak szabványos ágyrácson, vízszintes és egyenes felületen szabad elhelyezni (kivétel ez alól a 100% Latex matrac). Az ágyrács legalább 70%-ban támassza alá az ágybetét felületét. A nem egységes alátámasztás a matrac károsodását okozza. Rugós ágyrács használata nem javasolt.

Mi a jelentősége a matrac magasságának?

Alvás tekintetében nincs jelentősége, hiszen a szerkezeti felépítés az, ami fontos a kényelem és a tartósság szempontjából egyaránt. Ha meglévő ágykeretbe vásárolunk matracot, akkor érdemes megmérni a távolságot az ágyrács és az ágykeret széle között, mivel ebből kiderül, hogy a leendő matrac mennyire fog belesüllyedni az ágykeretbe. Hagyományos ágykeretek esetében általában 5-8 cm az ajánlott magasság, hogy az ágykeret széle ne legyen zavaró, ha az ágy szélén ülünk, textilbőr ágykeret esetében az a legkényelmesebb, ha a matrac azonos szintben van az ágykeret szélével.

Tanácsos forgatni a matracot időközönként?

Mindenképpen.

A használatba vétel első 3 hónapjában 2 hetente célszerű a matracot átforgatni úgy, hogy a matrac mindkét oldalát érje a terhelés. Később ezt a műveletet elegendő 3 havonta elvégezni. A forgatás hatására a matrac anyaga jobban tud szellőzni, ami lényeges a higiénia szempontjából. Mindezt alkalmazva megőrizhetjük ágybetétünk komfortfokozatát és meghosszabbíthatjuk élettartamát is.

Mit tegyek, ha a termék megrongálódott?

Amennyiben a termék még garanciális, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a főoldalon található Kapcsolatok menüpont alatti űrlap segítségével vagy az alábbi email címen keresztül:

Kérjük, mindenképpen mellékelj képet a termékről.

Személyesen megtekinthetők és kipróbálhatók a termékek?

Mivel célunk, hogy vásárlóink a lehető legjobb minőséget kapják a legalacsonyabb áron, így cégünk kizárólag online értékesít. Emiatt nincsenek bemutatótermek, ahol ki lehetne próbálni a termékeket.

Minden matracunkhoz tartozik részletes termékleírás, amely bemutatja a matrac anyagát, méreteit, keménységét és egyéb tulajdonságait. A termékleírások mellett vásárlóink véleményeit is megosztjuk, hogy még több információt kapjál a termékről.